קידום אתרים בניית אתרים קופירייטינג פרסום ומדיה צור קשר חזרה לדף הבית
קידום אורגני קידום ממומן טיפים מבין לקוחותינו
 
 


  קידום ממומן
בשנים האחרונות עולם השיווק והפרסום עבר שינויים מהותיים, נתח שוק גדול עבר להתחרות במנוע חיפוש גוגל, כשהפרסום בגוגל נקרא קידום ממומן.
חברה יכולה לפרסם בכל סוגי המדיה הקיימת אך אם אינה מופיעה בגוגל במיקומים גבוהים ועל פי ביטויים רלוונטיים היא אינה שחקנית מובילה בתחרות הקיימת בשוק.
היום הלקוח הממוצע משתמש בגוגל כמעט לכל עניין, מחפש טיסה להולנד? מחפש בגוגל, מחפש צימר בדרום? מחפש בגוגל, רוצה לקנות מחשב נייד? עושה השוואת מחירים בגוגל, כל התחרות נמצאת בגוגל, כך שאם אתה לא שם אתה לא קיים...
חברת Wplus מספקת שירותים של קידום ממומן במנועי חיפוש כגון גוגל כבר מספר שנים בהצלחה.
אנו מספקים שירותים לחברות מובילות בשוק הישראלי, וכן על לקוחותינו נמנות חברות בשווקים נוספים ברחבי העולם כמו ארה"ב רוסיה וכו'.
 
קידום ממומן או בשמו הלועזי    P.P.C –PAY PER CLICK , זהו קידום,או למעשה פרסום בגוגל, כאשר לצורך הגעה למיקומים עליוניים וראשונים בגוגל מודעות יש לערוך קמפיין מסודר, הכולל בדיקת תחרות בין המתחרים של החברה שאנו מספקים לה את שירותי הקידום הממומן, כמוכן, לבצע בדיקת עלויות מול גוגל משום שלכל לחיצה / הקלקה על האתר של החברה מתוך לוח המודעות, גוגל דורשים כסף לפי ביטוי, זאת אומרת שלכל ביטוי יש ערך שונה.
 
בקמפיין ממומן, החברה מקציבה סכום כסף ללא קשר לדמי ניהול התיק, ובסכום זה אנו מנהלים לה את הקמפיין, על איזה ביטוי להשקיע יותר, מה השעה האפקטיבית במהלך היום להעלות את הקמפיין, איך להגיע לשלוש המודעות הראשונות ולא לעבור למודעות בצד, וכן הלאה.
קידום ממומן זו אמנות, וכדי שתוכלו לנהל קמפיין אפקטיבי, בעלויות נמוכות יחסית, ולהגיע לכמות הקלקות ופניות נדרשת, עדיף שתקבלו שירות מחברה מקצועית...
 
 
 
                                    
בניית אתרים | חנות וירטואלית | מערכת תוכן | בדיקת דומיין | טיפים לקידום אתר אורגני בגוגל






Wplus בניית אתרים ממוקמים ב סחרוב 11 , ראשון לציון . דורג על ידי 93 מצביעים דירוג: 5 / 5
 כל הזכויות שמורות לחברת א.ר שיווק ופיתוח פלוס בע"מ