קידום אתרים בניית אתרים קופירייטינג פרסום ומדיה צור קשר חזרה לדף הבית
קידום אורגני קידום ממומן טיפים מבין לקוחותינו
 
 


  קידום אורגני
בשנים האחרונות עולם השיווק והפרסום עבר שינויים מהותיים, נתח שוק גדול עבר להתחרות במנוע חיפוש גוגל.
חברה יכולה לפרסם בכל סוגי המדיה הקיימת אך אם אינה מופיעה בגוגל במיקומים גבוהים ועל פי ביטויים רלוונטיים היא אינה שחקנית מובילה בתחרות הקיימת בשוק.

היום הלקוח הממוצע משתמש בגוגל כמעט לכל עניין, מחפש טיסה לברצלונה? מחפש בגוגל, מחפש צימר בצפון? מחפש בגוגל, רוצה לקנות טלוויזיה 52 אינץ'? עושה השוואת מחירים בגוגל, כל התחרות נמצאת בגוגל, כך שאם אתה לא שם אתה לא קיים...
חברת Wplus מספקת שירותים של קידום אורגני במנועי חיפוש כגון גוגל כבר מספר שנים בהצלחה.
אנו מספקים שירותים לחברות מובילות בשוק הישראלי, וכן על לקוחותינו נמנות חברות בשווקים נוספים ברחבי העולם כמו ארה"ב רוסיה וכו'.

מחקרים שנעשו הראו ש – 80% מהגולשים מגיעים לדף ראשון בגוגל ויוצאים מנקודת הנחה שעשר החברות המובילות והחזקות מופיעות שם, אז אין טעם לעבור ולבדוק הצעות מחברות המופיעות בדף שני של גוגל, זאת אומרת שלמעשה חברה אשר לא מופיעה בדף ראשון בגוגל יורדת מהחשיפה ללקוחות הפוטנציאליים שלה.

על ידי קידום אורגני אנחנו נלחמים עבור הלקוחות שלנו על מנת להביא אותם למיקומים בדף ראשון של גוגל, וכך להביא אותם לחשיפה מכסימלית ללקוחות פוטנציאליים.
לדוגמא: חברת קופונים אשר שמה "חד פלוס אחד", הגיעה לחשיפה גבוהה ולמצב שהיא אחת החברות הגדולות והמובילות בישראל בתחום אתרי הקופונים, לאחר שבשני הביטויים החזקים – "קופון" ו- "קופונים" הבאנו את החברה למקום ראשון בגוגל.

קידום אורגני זה שם המשחק, ואם יש רצון לחשיפה מקסימלית ולחדירה רצינית של חברה לשוק, זו התשובה, ועם חברת קידום כמו שלנו קיים הפתרון המיידי...
 
 
 
                                    
בניית אתרים | חנות וירטואלית | מערכת תוכן | בדיקת דומיין | טיפים לקידום אתר אורגני בגוגל






Wplus בניית אתרים ממוקמים ב סחרוב 11 , ראשון לציון . דורג על ידי 93 מצביעים דירוג: 5 / 5
 כל הזכויות שמורות לחברת א.ר שיווק ופיתוח פלוס בע"מ