אודות
צריך פרסום ושיווק מהיר יעיל וזול ??? שיווק בניוזלטר זה הפתרון !

בעל עסק הרוצה לשווק את החברה ו/או מוצר ו/או אירוע ו/או מותג שלו השאלה העיקרית אשר מתנוססת סביב נושא פרסום העסק היא, כיצד אני מביא את העניין לתודעת הכלל בזמן הקצר והזמין ביותר?

הניוזלטר הוא דף מידע פרסומי אשר יוצר קשר ביננו לבין לקוחותינו או לקוחות פוטנציאלים.ניוזלטר שבנוי נכון הוא פעילות שיווקית חכמה זולה וקלה לביצוע כחלק משיטות השיווק של החברה.המהירות והקלות של יצירת דף דיוור בצורת ניוזלטר , העלות הזולה של המדיה הנ"ל. וכן הזמינות של דף כזה.

בכל קמפיין דיוור ניוזלטר שאתה שולח אתה מייצר גל של נתונים, בהם אתה יכול להשתמש כדי לשפר את הקמפיינים הבאים שלך.

באמצעות הדיוור האלקטרוני והפצת ניוזלטר ניתן ליצור פעולות מידיות: מכירות, שיווק, הורדות, הפניות, הרשמות וכו'. באמצעות הניוזלטרים ניתן להפיץ מידע אינפורמטיבי, תפעולי, לכוון אנשים מדיות אחרות, לחנויות לאירועים, לסלול את הדרך לקטלוגים, לבנות מודעות, לתרום מיתוג, לחזק קשרים, לעודד אמון ונאמנות וכו'.

היתרונות הגדולים בשיטה:

1. הפצת המסר הפרסומי הינו זמין ומיידי – משך זמן שליחת דיוור אלקטרוני הוא קצר מאוד, מהיר יעיל מאוד וגורם תגובה מהירה לנעשה בשוק. מעל למחצית מהמשתמשים באינטרנט בודקים את תיבת הדוא"ל שלהם על בסיס יום-יומי ובכך חשיפה היא מיידית - כאן ועכשיו!!!

2. החשיפה למסר הפרסומי הינה חשיפה פנימית ואישית – המסר עובר בצורת שליחת דואר אלקטרוני אישי לנמען ולא בצורת חיצונית וכללית כגון באנרים וכו'.

3. מערכת דיוור אלקטרוני מתקדמת תומכת בהפצת ניוזלטר בפילוחים וטכניקות נוספות המשפרות את המיקוד והאטרקטיביות של הדיוורים. לדוגמא: בפרסום פורטל ישנה חשיפה למגוון רחב של אוכלוסיה. בדיוור באמצעות ניוזלטר ניתן לפלח את הדיוור לסוג מסויים בחתך האוכלוסיה כדון: מין, גיל, אזור בארץ או בחו"ל וכו'.

4. וכמובן החשוב הוא נושא עלויות הפרסום – עלות דיוור באמצעות ניוזלטר למספר רב של נמענים נעשה בעלויות קטנות מאוד.