צרו קשר  
 
  אתרים נוספים  
בניית אתרים
קידום אתרים
כתיבה לאתרים
  דפי נחיתה בעיצוב אישי  
 
דפי נחיתה של Wplus – מסלול ההמראה לעסק שלכם
המגוון הרחב של השוק העכשווי מציב אתגרים חדשים בפני בעלי כל עסק. לא משנה כמה עובדים מונה העסק שלכם או כמות השירותים שאתם מספקים, הדבר החשוב באמת זה להביא את המידע העיקרי והחיוני עליכם ללקוחות הפוטנציאליים שלכם במינימום מאמצים. בעזרת דפי הנחיתה שלנו, יוכלו הלקוחות שלכם לקבל במספר שניות את כל המידע הרלוונטי שיעזור להם לבחור דווקא בכם!

 
דוגמואות לדפי נחיתה בעיצוב אישי: 
 
א.א. אורטופדיה
קרקעות
שמיים כחולים
דף נחיתה
מלי שאול - עורכת דין
קידום אתרים
חסכון פלוס

 
   
   
   

מהם דפי נחיתה של Wplus?
בדיוק לשם מטרה זו נועדו דפי נחיתה שאנו יכולים לבנות עבורכם. דף נחיתה זו שיטה שהתפתחה בשנים האחרונות. היתרון העיקרי שלה הינו שהיא נוחה הן למשתמשים והן לבתי העסק. עם זאת, דף נחיתה צריך להיווצר בצורה מאוד אחראית ומדוקדקת. כמו כן, דף נחיתה איכותי הינו תוצאה של מאמצים משותפים של מעצבים וכותבים. בלי שני מרכיבים אלה, אף דף נחיתה לא יהיה מוצלח במידה מלאה. בנייה של דף נחיתה איכותי דורשת הבנה עמוקה גם בתחומי השיווק השונים, וגם בפסיכולוגיה האנושית. משום שבכל דף נחיתה יש מספר מצומצם מאוד של מילים, כל מילה צריך לשרת מטרה מסוימת, ולא להיות כתובה ללא סיבה ספציפית.

מאפיינים של דפי נחיתה שיווקיים
דפי נחיתה שיווקיים שלנו, של חברת Wplus, יוצרים "באז" מסביב לבית העסק המדובר. דפי נחיתה אלה חייבים להציג את בית העסק על הצד החיובי ביותר, אך יחד עם זאת, להציג אותו בצורה ריאלית, בכדי לא ליצור ציפיות שלא יתממשו ורק יזיקו לעסק.
בכדי ליצור דפי נחיתה איכותיים, יש לפנות למומחים בתחום – המומחים שלנו בחברת Wplus הינם בעלי ניסיון רב ומגוון בכל תחומי הכתיבה השיווקית. ב- Wplus ידעו בדיוק אילו מילים יש לכתוב בכדי לקבל מהמבקרים באתר את התוצאה הרצויה – הרצון לשכור את שירותיכם.

מה יתרום לכם דף נחיתה של Wplus
דף נחיתה של Wplus יספק לכם את הכרטיס הביקור האולטימטיבי – קישור אחד בודד שמסביר לכל המתעניינים את כל מה שיש לדעת על בית העסק שלכם. דף נחיתה של Wplus יעזור ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לא ללכת לאיבוד בתוך אתרים גדולים ומסורבלים. דפי נחיתה זו הגרסא החדשנית לדפי פרסום של שנת 2011.

 

 
עיצוב ופיתוח אתרים